jueves, 14 de octubre de 2021

Tan aviat

 

Tan aviat, comença la festa Major

Al meu cap bullien els pensaments

Les imatges i els records

Érem dos desconeguts

Vestits de colors i farcits de sentiments

Portaves el somriure de maquillatge

Jo, només et seguia amb la mirada

Dins meu tenia la meva festa muntada

Tenia els correfocs en vena

Al mig de la rotllana d'un vall de sardanes

Només observava com t'enfilaves cap amunt

com una enxaneta

i aixecar-te el braç quan ja estaves al meu cor

Tan aviat comença la vida com aquell dia

Esclats d'emocions, rialles i alegria.

I Tan aviat s'acaba la festa com havia començat

Desvaneixen les veus i les paraules

I es queda el silenci

Tu, ja no ets aquí

Tu, ja has marxat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sueño

 En mis naufragios no echo la culpa a la mala mar Nadie me ha robado la tierra firme Ni el viento me ha empujado O digo que he zarpado del p...